Objasniť účastníkom školenia metódy riešenia problémov formou okamžitej akcie, nápravného opatrenia a prevencie. Naučiť účastníkov školenia rozlišovať symptómy, problém a jeho príčiny, hľadať koreňové príčiny problémov a definovať riešenia. Definovať súvislosti predikcie a prevencie s nástrojmi kvality používanými v organizáciách.
Pozvánka a záväzná prihláška
08.00 – 08.30 Registrácia
08.30 – 09.00 Úvod, predstavenie témy, účastníkov a ich potrieb
09.00 – 10.30 Problém, jeho definícia, kroky a proces riešenia problémov, prípadová štúdia
10.30 – 10.45 Prestávka
10.45 – 12.15 Analýza problému a generovanie nápadov – metódy, prípadová štúdia
12.15 – 13.00 Obedová prestávka
13.00 – 14.30 Návrhy riešenia problému – metódy, prípadová štúdia
14.30 – 14.45 Prestávka
14.45 – 16.15 Implementácia riešenia a hodnotenie jeho účinnosti – prípadová štúdia
16.15 Záverečný test a vyhodnotenie
16.45 Diskusia
Pracovníci zodpovední za riadenie výroby, logistiky, kvality, inžinieringu a technológií, údržby ale aj podporných procesov ako riadenie ľudských zdrojov, finančné riadenie, nákup, predaj, BOZP... Školenie je prispôsobené účastníkom školenia podľa charakteru ich práce, predmetu podnikania ale aj hierarchickej pozícii.
Forma konania: prezenčne, Hotel London Boutique, Trnava
Ukončenie školenia: Úspešní absolventi obdržia osvedčenie o absolvovaní.
Odborný garant: Ing. Milan Šesták, školiteľ a lektor s dlhoročnou praxou v oblasti riadenia firiem výrobného charakteru, konzultant pre organizácie poskytujúce služby a verejnú správu.
V prípade záujmu zašlite prosím vyplnenú prihlášku najneskôr 7 dní pred školením e-mailom na vyššie konferencie@ss.sk, prípadne využite možnosť online prihlásenia.